Fredag förmiddag

Suck, jag är trött. Och jag tycker inte om min mamma just nu. Jag är faktiskt frisk nog att vara i skolan, men tror du att hon släpper iväg mig? - Nej. Happ, utan mina kära Frejaner i ett par veckor, hur ska detta gå? Damn.

Just nu sitter jag nere på mamis jobb, jag fick inte ligga hemma och sova. Jag ska plugga och sådär, hade jag tänkt iaf. Runt 14 drar jag till stallet, saknar min Gobbe. Idag blir det en lång tur upp i Söderala och runt, myspys. Får hoppas att det slutar snöa bara! Får se om jag hinner till Rikard med, jag vill ha min nya kikare, NU!

Förresten har jag lite glada nyheter, för er som har följt min fd blogg (som invaderades av terrorister!) Min visdomstand som har krånglat med mig, så jag har fått ätit penecillin (eller hur i hela friden det stavas) i omgångar, haft en massa salvor mot tandköttsinflamationer osv. Den har äntligt växt UT. Ingen kan vara gladare än jag just nu, yey! Dock så har jag 3 till som ska växa ut, men ta lång tid på er, och var lite snällare än den första.

Nu tvingar mamma mig att hjälpa henne, morr. Ciao

PS. Någon som nappade på utlandsresan btw?!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0