Fredag eftermiddag.

Puh, det är ett jävla ståhej här. Lite folk, och jag och mami gör GLASS! Mums. (mamma grävde fram sin gamla glassmaskin igår när jag sa att vi läre börja bli lite nyttigare!) Så nu snurrar det runt mintchokladkräm i skålen för att bli glass om omgången tidigare blev blåbär/hallon glass, och hörni, gissa vad det bästa är? Allt är utan socker! Utom chkoladen då förstårs.

Nej nu ska jag fara in i duschen. Det ska lockas hår och donas sen, och bestämmas outfit (som kommer innan jag åker!). Kl halv 7 stå mamma redo för att agera taxi åt mig, Tess och Natta. 00.40 rullar min buss hem, blir ovanligt sent för mig ikväll (haha, jag har somnat före 23 typ varje kväll i en veckas tid nu). Så, rappa på nu Malin. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0