Fredag eftermiddag.

Suck, mamma släpper inte iväg mig till stallet heller. Jag som verkligen behöver det nu, morr. Anyhow så blir det förmodligen Bulgarien, Sunny Beach i september. 4500 :- PLUS fickpengar / per person. Är ni på? - Jag är.

Nu ska jag dra på mig en filt och tjata på mamma och åka och köpa godis och sen skjutsa hem mig. Brr, jag fryser. Värm mig, please?

- Kommentera Mera
Postat av: Ellen

Åh, fan vad gött att dra utomlands :)

2008-03-14 @ 13:43:52
Egen blogg kanske? http://fuckingfancy.blogg.se
Postat av: Mimmi

näär i september? :)

2008-07-28 @ 04:48:00
Postat av: Mimmi

OJ, nu såg jag att du skrev detta i mars, haha :D du kanske har ändrade planer!?

2008-07-28 @ 04:48:48

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0