FEST!

Nu sitter jag och taggar med NRJ - hit music only. PEPP på det, dom spelar förfests musik, nice. Jag har iaf bestämt outfit (yes, kommer en bild) och lockat håret och sådär. Även hunnit med o laga mat! Jag är duktigt, cred till mig.

Kanske låter fånig men jag är grymt orolig för V.. Eller ja. Han är just nu i Tjeckien och snackade med han på msn nyss och sa att jag skulle iväg på fest och då blev han orolig för att jag skulle hålla på med nån, liksom hallå, vad tar han mig för? Sen blev det tyst en stund och sen sa han bara hejdå, ska iväg på fest nu. hörs sen. pusssar <3. Och jag hann inte skriva nåt tillbaka innan han loggade ut. Tänk om HAN håller på med nån? Jag är fett orolig. Och jag kan ju inte ringa heller, bajs. Shiet. Vad är det med mig? Kan nån tala om det? Jag vill inte vara svartis, jag vill lita på karln. Suck.

Nej, nu ska jag peppa mer, dansa runt på mitt rum ett tag.

image28
Linne från Carlings
Jeanskjol med hög midja/pennkjol från Gina
Knästrumpor från Lindex
Till detta blir det stövlar.


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0