Ellos.se

Jag har precis beställt en skitsöt klänning från Ellos.se, för hela 99:-, riktigt soft. Och sen beställde vi lite kläder åt Esbjörn med, två st pike för 99:- st en gul och en apelsinfärgad plus en vanlig cardigan i en soft grön färg. (Jag bestämmer ofta outfit till min plastpappa!)

Min telefon dyker upp på fredag/måndag, mihi. Loveli.

Imorgon blir jag hemma från skolan igen, mammas order. Men fredag ska jag gå för efter skolan sak jag till Rikard och kolla på ett nytt kikarsikte, vilket kan behövas. Äntligen så drar skyttesäsongen igång igen! Och bara den drar igång kommer min blogg få ett helt annat utseende och inriktining. Då blir det träning, både skytteträning och styrke, tävlingar och resultat. Inte så himla många tjejer som sysslar med min sorts skytte, så jag hoppas att jag kan insperera flera. Inte så många ungdomar överhuvudtaget som sysslar med skiten. Ska bli så kul, jag saknar mitt skytte. <3

Nu ska jag umgås med mamma lite grand. Ciao

image13

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0