Torsdag

Ah, jag är ledig fram till nästa torsdag och då är det mentorsdag som står på schemat, typ glass i nån park? Sen på fredagen så äre skolavslutning, och tro på fan, jag drar direkt ner till älskling och vi ska ut och äta och mysa, orka festa liksom?

Jag kommer vara inaktiv i många dagar nu för mitt "schema" ser ut som följande;
Idag - Träna och packa, försöka hinna ner på Hardcore Superstar
Imorn - Drar jag till Borlänge
Lördag - Tävling + 50-års firandet
Söndag - Åker jag med älskling till Uppsala
Måndag till torsdag morgon befinner jag mig i Uppsala.
Torsdag åker jag till skolan en sväng för att sedan åka hem och sova i Söderhamn för att sedan åka på skolavslutningen och sen direkt ner till Uppsala där jag inte vet hur länge jag stannar.

Nu dör mitt batteri! PUSSPUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0