Torsdag och utbildning

Puh, förlåt för den väldigt inaktiva veckan, eller veckorna. Jag har helt tappat lusten att blogga, jag umgås med älskling och njuter av sommarvädret, ja faktiskt regnet också! Häromdagen tog jag en lång promenad i somarregnet, och det var blött men myys.

Idag är det Gävle och utbildning på Call-Up som gäller, KUL! Njae, sådär. 5 timmar med en massa människor jag inte känner för fem öre?! Aja, jobb betyder pengar vilket betyder att jag kommer kunna åka på min efterlängtade utlandssemester, med tjejerna och en med älskling.

Appropå att åka nånstans med älskling så åker vi förmodligen till Sthlm nästa helg! 2 nätter (eller ja, fredag-söndag) på hotell, dagarna på Grönan, Skansen och annat mys. Bara åka ner och ta hand om oss, riktigt skönt. Vi behöver det, fast jag varit där så har vi liksom inte varit med oss. Vi har i princip bara sovit tillsammans, eftersom han jobbat. Och när det vart ledigt så har vi rännt på stan och träffat människor. Så en liten "kärlekssemester" på tumanhand.

Imorgon är det midsommarafton och den kommer tillbringas i Änge med Sabina, Marie, Anna och Natta (och Sabinas lillesyrra och hennes polare). Det är grillning, fest, mys i Hönan Bar (deras egna lilla bar på gården!) och övernattning som står på schemat. MYS!

Nu måste jag rusa om jag ska hinna till tåget. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0