Tisdag

Nu är jag hemma efter några dagars vila. Eller hemma är jag ju inte riktigt, är i skolan för tillfället. Ska ha Idrott nu, utvärdering och dona. Sen kl 1 ska jag befinna mig på ungdomsmottagningen för att få bedövningsplåster och kl 3 byts den ut.

Helgen har varit bra, finns så mycket att säga! Men orken finns inte. Ska väl sammanfatta lite kort.

Fredag; Mös vi hemma med What Happens In Vegas och massa popcorn och mys. Sen somna vi helt utslagna vid 12?

Lördag; Vaknade vid 10, åt frukost och kilade ner på stan. Åt glass, fikade, shoppade och åt på Burger King. Hem, fixa GARDINER åt älskling och sen vid kl 8 ramlade Kri, Stina, Helen och T's bror in och förfesten började. Vi drog ner på stan och nån krog, där vi tydligen stog på listan (?) och blev bjuden på champange och sådär, riktigt kul hade vi. Träffade Micke och Fredrik med, haha. Micke fick vi sätta i en taxi hem, frun hans hade dragit. Haha.

Söndag; Upp vid 10 igen, mitt tåg mot Sthlm rullade iväg vid 12. I Sthlm sprang jag på stan och sådär innan bussen plockade upp oss för att ta oss till båten. Vid kl 16 fick vi kliva på båten, och halv 18 la vi ut. Vi satt på soldäck fram till kl 20.30 då buffen vart framdukad. Sen flöt kvällen på och jag gick och la mig vid tolv.

Måndag; Gick upp vid 7, åt frukost sen satt jag på soldäck heeela dagen till vi la till i Sthlm igen, vid halv 4 tiden, riktigt bränd är jag nu.

Jag, eller mamma, handlade på tax free'n självklart! Paris Hiltons nys parfym, Can Can (DEN ÄR UNDERBAR!!) och en ny mascara och så.

Nu börjar vi, PUSS!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0