Tisdag

Jag sitter nere i U-a hos älskling (fast han jobbar dock!) och satan vad det blåser och åskar ute, shit. Jag kom nyss hem från en vända på stan, shoppade lite. Har även handlat mat till ikväll, det vankas tacos som jag snart ska sätta igång med, ska vara klar till älsk kommer hem.

Helgen och veckan hitills har varit kanonbra. Hunnit med massa sol, och har även tagit mitt första dopp för i år.

Imorgon ska jag hem och vända en sväng, hämta cellofan som jag behöver till företagets sista beställning som ska göras på torsdag. Det blir alltså en kort sväng till skolan på torsdag för att fixa detdär, sen skippar jag skolavslutningen på fredag (orka, bara tårta typ) och åker med Tuomas och Micke på en snabbkryssning till Åland. MYS liksom.'

Nu ska jag kika på televisionen en sväng innan jag ska börja med maten. Vi hörs, som sagt, jag vet inte när jag planerar att åka hem härifrån, men det blir kanske till veckan, eller nåt. PUSS


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0