Vilken kväll.

Det var egentligen tänkt att jag skulle åka hem och sova bums efter jobbet, men så blev icke fallet. Jag fick gå hem ett par timmar tidigare, och kl halv 5 mötte jag Natta nere på parkeringen för att åka och plocka upp Jessica och Marie. Och vi begav oss först mot Donken och sedan mot Bollnäs och Grillnatta. JAG SÅG BROLLE, och jag måste säga att den karln, den karln är den snyggaste och har det absolut bästa rösten ever! Shiet. Vi gick runt, skrattade så mycket att folk gick omvägar runt oss och planerade min 18års fest (detaljerat sen!). Vi for hemmåt vid 22, in på Statiol på Gärdet och flummade, folk trodde vi var höga eller nåt, fan haha. Halvvägs hem kläcker jag ut mig idén om ett nattbad, och så blev det. Tuffa runt och hämtade badkläder, som sen visade sig bli onödiga. Vi for ut till Färssjön, där det till en börjar var iskallat, men sen blev det värsta varmt. Vi bestämde oss för att näcka, och det gjorde vi. Så ett x antal bomben hopp och dyk näck, det är så typiskt mig, Natta och Marie! Men kul hade vi, och jag har ganska precis kommit hem.

Jag har turen att ha en timmes sovmorgon imorn, skönt. Men jag läre faktiskt sova nu, men ska köra en lite mer detaljerad beskrivning om vad som händer på min födelsedagsfest!

ENDAST TJEJER! Klädkod; Svart känning, leggings alternativt bara ben. Alla MÅSTE ha kaninsvans och kaninöron i rosa. Jag kommer ha vita!
Lördagen den 23 september samlas vi hemma hos mig för att börja med att laga mat, och dela på en flaska vin. Sen drar förfesten igång, och senare blir det krogrunda för oss som är 18. Jag ska fan heller ha nån födelsedagspresent, utan alla får bjuda mig på en drink eller två på krogen! Och nån på diverse inträden. Så, hör av er om ni ska komma! Gärna en vecka i förväg! NICE!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0