Söndag

Jag har trött, grymt trött. Men men, jag får skylla mig själv.

Umgicka med Nathalie igår ikväll/i natt, åkte runt lite, åt på Donken och var ut till hennes "ragg". Kom hem sent, sov inte så länge. Runt lunch for vi ut till Mohedsmarknaden, jag fick mig två apfina halsband på loppisen för 50 kr st, och sen så inhandlade jag 9 nya filmer (bla, Ciao Bella, Ett Öga Rött, På Smällen, World Trade Center) för 300 kr, fynd. Senare så släppte jag och mamma av grabbarna grus hemma (Esbjörn och hunden) och for ut så jag fick köra lite, vart ute i nästan 2 timmar innan vi beställde pizza och tog med oss hem. Så sen jag kom hem har jag suttit framför tv'n, ätit jordgubbar och sådär. Jag ska alldeles strax bege mig mot tågstation för att tåga ner till älskling, där jag som sagt stannar till på tisdag. Jag hatar faktiskt att åka tåg, först så är det 45 mins tågresa med X-tåget till gävle, sen väntetid en kvart för att sedan åka i 1 h och 15 min mot Uppsala, och till råga på att så snodde nån mitt headset i fredags ner jag åkte hem! Men aja, jag har (eller mamma faktiskt) införskaffat mig en ny bok, Sophie Kinasella - Mina Hemligheter som håller mig sällskap.

Nej nu ska jag fixa det sista innan jag åker, PUSS

- Kommentera Mera
Postat av: Anders

Gläd dig med att det inte hade gått många minuter fortare med bilen och att du aldrig hade kommit under 194 kronor, eller vad nu länstrafikbiljetten mellan Söderhamn och Uppsala kostar, med bil...

2008-07-07 @ 21:39:25
Postat av: Elin Johansson

Den boken är apbra :D

2008-07-07 @ 21:52:48
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se/
Postat av: Malin

Anders - Det GÅR fortare med bil, det gör det. Fråga bara min kära pojkvän, 50 min?! Ja, fråga verkligen inte hur man lyckas. Om man åker som ungdom på båda så blir det 55+80, alltså 135 ynka kr. Men jag har busskort på båda, så jag åker gratis hela sommarn. Men ändå, tåg är drygt, men med underhållning lyckas man bra. Plus, man värnar för miljön. Mihi.



Elin - JA jag vet! :) Alla hennes böcker är bra.

2008-07-08 @ 18:24:48
Egen blogg kanske? http://malinkristinasundberg.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0