Partey

Shit, jag är SÅ partysugen! ALLA mina tjej (och killpolare för den delen) är 18 och är ute och skakar rumpa på helgerna. Okey, jag ska inte klaga, det är mindre än 2 månader till jag fyller nu, men ändå. Just nu i denna sekund är jag SÅ partysugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och det gör ju inte saken bättre att jag ska fira Tuomas bror Maza nästa helg, och heeeela det gänget ska ut efteråt, tom med Tuomas, och jag får snällt vandra hem och bänka mig framför tv'n. BLÄ! Och jag VET att det gänget alltid har skitkul när dom är ut, jag får alltid ett samtal eller flera under kvällens gång. Fy satan, usch.

Nej nu blev jag ju på dåligt humör istället... Plus att min pojkvän vägrar svara på sms. Jag ligger hemma, mår dåligt och saknar honom som en tok han bryr sig typ inte? Blä. Nej nu ska jag gömma mig igen.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0