Onsdag

Första dagen med jobbet, dock "Facket i Sommarland". Skitkul gäng jag hamnat med, shit. Var och varannan minut så håller man på att garva ihjäl sig pga av nåt de säger eller gör. 2 dagar kvar, skitkul!

I övrigt har det inte hänt så mycket, var ner till Tuomas. Det bestämdes även att han kommer upp nu i helgen. Blir lite tjockt med tid men, aja. På fredagkväll ska vi ut till Janne och äta (Janna = min pappa, kallar honom vid namn då jag anser att han inte är min pappa.) på middag, skulle visst grilla och så. Sen på lördag så ska vi ut med mina päron (mamma och Esbjörn) till flygstaden och kolla på nån flyguppvisning och på kvällen ska vi ut till Sabina på myskväll, hon fyller nämnligen år.

Gissa vad som ramlade in med posten idag? Jo Ralph Lauren parfymen HOT. Gissa om jag blev förvånad. Satt ett bra tag och grubblade vem den var ifrån osv, innan jag kollade in i paketet igen och där ligger det en lapp. Från Cosmopolitan! För nån månad sedan hade de en drive tillsammans med Ralph Lauren, en liten tävling. De lottade ut alla sina nya dofter, 30 ml flaksa, och det fanns bara en utav varje. För att vinna skulle man skriva nåt om varför man var just den doften och jag totade ihop nåt (kommer tyvärr inte ihåg vad min var) och tydligen så vann jag! Shit. Jag har velat haft den i ca 2 år nu, och så får jag den GRATIS! Mihi.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, tidig morgon imorn. PUSS

- Kommentera Mera
Postat av: M

Hej! Var du i bollnäs idag ? Tyckte jag såg dig på brotoret där.. .:) Kram!

2008-07-11 @ 14:50:51
Egen blogg kanske? http://ebajs.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0