Onsdag

Min sjuka har inte lagt sig än, men nog fan är jag tillbaka på jobbet. Jag är så illa tvungen ju! förlorar närmare 1000 kr för varje dag jag är borta, och det räcker med en. Nog för att jag ska jobba igen den senare, men ändå.

Gårdagen spenderades i sängen, men massa film. Kommer inte ihåg alla jag såg, men Step Up 1 och 2 står högst på listan. Sett båda filmerna ett x antal ggr och jag blir fortfarande helt amazed när jag ser dom. Jag fick även värsta ångestattacken igår! Det ser ut som jag vet inte vad hemma, kläder överallt, disk. Jag måste städa, vattna blommorna, diska och dona när jag kommer hem idag, och ja, jag håller på att säcka ihop redan nu ju! Jag läre fan tvätta också, åker till Uppsala om en vecka och stannar, hm, lä-ä-änge!

Det blir iaf inget Gävle för mig i helgen, men aja. Ems skulle nånstans o jobba, såatt. Men jag ska iaf ner med Natta på lördagkväll och åka runt lite, träffa Nikki (hennes ragg, thanks to me lix).

Imorgon är det sista trivselkvällen också, hon lilltjejen som vann Talang 08 ska uppträda! ska upp med twinsen och Marie, får se om jag bjuppar dem på middag hemma innan, har så himlans mycket mat i frys och kyl såatt.

Och som sagt, på tisdag drar jag till Uppsala på obestämd tid. Sa bara mysa och umgås med älskling när han inte jobbar. Jennie ville ha shoppingsällskap nåndag också, och får se om jag umgås lite med Emelie när Tuomas jobbar. Nästa fredag är det ju cityfestem i Gävle också, jag och hjärtat ska åker dit över dagen och kika.

Men nu läre jag sätta igång, med vad vet jag inte men nåt. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0