Onsdag

Idag är det onsdag och helgen närmar sig verkligen med stormsteg, och ingen kan väl vara gladare än jag? När helgen kommer så har jag jobbar en vecka, så har bara en kvar. Jag får hämta ut min söta IPod ch pyssla med den innan jag äntligen far ner till älskling i Uppsala. I Uppsala ska jag bara åh, mysa och slappna av. Fast det blir nog ett par intensiva dagar iaf! På fredag när jag kommer ner vankas det middag ute och sen mys i biomörkret, Kung Fu Panda står på önskelistan. Sen på lördag så ska Maza ha fest, grillfest tom så då ska vi dit. Hoppas att man inte är allt för bakis på söndag, mitt tåg går 14.19..

Förresten, jag har 2-3 veckor ensammen hemma från o med söndag. Dock jobbar jag nästa vecka och nästa helg tillbringas i Gävle, men snälla, umgås med mig! Jag slutar kl 17 om dagarna så det finns mycket tid att umgås! Jag hatar att vara själv! Usch.

Nu ska jag återgå till min planering av transports medlemsutbildning (som mamma håller i varje år). Det kommer hända mycket kul den veckan, och jag är så grymt duktig och pedagogisk så jag planerar skiten.

Btw, sugen på skor? Scrolla ner, säljer ett par underbara där. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0