Love story.

Ursäkta, men jag måste bara få skriva av mig om min kärlek till Tuomas. Egentligen är hela historien rätt komisk.


Min mamma hade en medlemsjurs för nyindrädda medlemmar i Transport, och jag var där för att hjälpa henne. Det var i Bollnäs, v 15, vi träffads första gången. På måndag morgon klev han in med ditt resesällskap i receptionen, och jag stog på andra ändan av rummet. Vi hittade genast varandras blickar! Dagen gick och vi fick allt bättre kontakt. På kvällen så blev det dricka, bad och prat. Egentligen började inte det romantiska fören på onsdagen! Kursdagen flöt på, och vi pratade och pratade. Efter eftermiddagspasset så var det dags för middag och fest. Alla gick till sitt och gjorde ordning sig. När jag kommer ner till rummet där vi ska förfesta så kollar han på mig med värsta blicken. Jag lovar, vi raggade sönder, haha! Han kommenterade hur gott jag luktade osv, och jag använde inte ens parfym! Vi gick mot Tranan där vi skulle äta middag, och han propsade på att jag skulle sitta bredvid honom, han drog ut stolen och var en äkta gentleman. Middagen flöt på innan vi sedan förflyttade oss mot en fotöljgrupp och beställde in mer dricka. Kvällen flöt på, vi kunde inte sluta titta på varann och alla, jag menar ALLA som var med oss påpekade detta och sa hur söta vi var tillsammans. Vi kramades och så, innan jag fick med karln ut på dansgolvet. Väl på dansgolvet så gick allt som jag planerat, jag fick min kyss. Kvällen flöt, och det var dags att åka hem. Vi delade taxi med ett par andra och det bestämdes att det skulle vara efterfest i hans rum. Jag hängde på, slängde mig på sängen och somnade direkt, eller ja, låtsades, haha! Alla gick, och ensam kvar blev jag. Det slutade iaf med att jag somnade, på riktigt, i hans armar med hans näsa inborrad i min nacke. Lovely! På torsdagen hade jag tyvärr skola, men när jag kom tillbaka på kvällen så skulle det tydigen festas igen, dock bara 2-3 av alla. Det var inte så bra stämning mellan oss, då vi visste att det säkerligen var sista gången vi skulle träffas. På fredagmorgonen innan jag skulle till skolan så tog jag mod till mig och skrev en lapp! Ja, faktiskt, en lapp. Om att jag gärna ville träffas igen och lämnade mitt nummer osv. Redan på fredagkvällen var det bestämt att jag skulle ner på sista april. Mihi.

Visst, det kanske inte är så komisk, men man får inte ner själva poängen här. Anyhow, jag älskar denna människa grymt mycket, han är min andra hälft. Vi har exakt samma humor och sånt, har underbart sex (jaja, to much right) och mår skitbra i varandras sällskap. Jag älskar alla de småsaker som jag aldrig tidigare haft i ett förhållande. När vi myser i soffan och ska äta popcorn så låter han mig alltid ta sista näven. När jag står och bostar tänderna innan vi ska sova så kommer han och kramar om mig bakifrån och pussar mig i nacken. När jag kommer ut dyblöt och osexig naken ur duschen påpekar han hur vacker jag är. När vi ska sova så lägger han armarna om mig, pussar mig på ryggen (som jag ä-ä-älskar) och säger "God natt älskling, jag är så glad att du är här". När vi träffar hans vänner så presenterar han mig "Det här är Malin, min flickvän" och pussar och kramar på mig helt öppet. Jag älskar det där sättet han jävlas med mig, nyper mig i rumpan, slickar mig i örat och är allmänt busig. Jag älskar att vakna upp av hans pussar på morgonen. Åh. Jag är kär!

Nu ska jag på donken! Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0