Home alone.

Sure, det är en stor lägenhet (95 kvadrat!) som ska städas och donas. Och nog fan går det undan bara man vill! Nu har jag städat, diskat, dammsugit, torkat golv slängt in tvätt i maskin, så nu ska jag bara vattna blommorna, och allt detta sen jag kom hem från jobbet för mindre än en timme sedan! Ska även slänga fram köttfärsen ur frysen, för imorgon kommer mina damer på besök och ska äta innan vi drar till berget. Pasta med Dalminopastasås, mhm.

Ikväll ska min myndiga damer på Tranan, 25an ikväll ju. Anyhow så ska jag umgås med dom till deras buss går, och det kan ju bara gå på ett vis, kaos! Haha, jag älskar mina damer och deras humor.

Nej, blommorna skriker praktiskt taget efter vatten nu! Puss

- Kommentera Mera
Postat av: Natalie B

låter som du har mkt att stå i..glöm inte att sola lite också :)

2008-07-30 @ 17:07:20
Egen blogg kanske? http://natalieb.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0