Fredag

Åh vilken härlig dag. Visst, åskan dånar och jag har världens mensvärk men ändå. Det är fredag, vilket innebär god mat ikväll, att på måndag ska jag jobba i 2 veckor (ja, det är positivt, 12 000 spänn vafan!) och att det är en dag mindre tills jag får träffa min karl igen. Men det bästa med hela dagen är att jag fick tag på en ny laddare till min laptop! Min gick sönder i maj nångång, så jag har suttit vid mammas, därav dålig update. Men nu, nu har jag en ny! Mums på det.

Hitills har jag spenderat dagen nere på kontoret. Fått nycklar och gått igenom allt som ska göras. Jag kommer stå för nästan allt som har med det administrativa att göra nu under 2 veckor medans mor och Esbjörn är på semester. Jag blev bjuden på Thimat också, som jag avnjöt innan jag gick hem. Sen jag kom hem så har jag bara suttit här, fixat med nya designen och donat.

Jag får inte träffa hjärtat fören nästa helg, och det är långt dit. Jag for hem därifrån igår och satan vad jag saknar karl. Men men, jag får stå ut.

Jag har hunnir planera lite vad jag ska göra för lönen. Det blir en utlandsresa i vinter med Tuomas, det blir en tatuering (som jag ska ner och boka tid för om 2 veckor), en Ipod Nano och sen lite shopping av skor osv. Men det som står högst på listan är Ipoden, en grön söt liten sak! Mums.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket med vetekudden, en kopp the och Gossip Girl. PUSS


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0