UPPSALA!

Kan bara tala om för alla att det blir Uppsala på sista! Ruggigt kul ska det bli. Dock så jobber Tuomas förmiddag, men det gör inte mig så mycket, jag sover ju iaf, plus om Jennie är i Uppsala kan jag ju umgås med henne. Vi får se hur många dagar jag bli borta, men åker nog redan på tisdag eftermiddag och stannar ett par dagar. Myspys. Ska kila ner och boka biljetter nåndag, bara vi har bestämt när och hur länge.

(För er som tror att jag har känslor för denna karl så är det inte så. Han har blivit en skitbra vän och är en riktigt go kille! Sen får vi väl se vad framtiden spår. Men han är 23 och bor i Uppsala, tänk på det. Som sagt, en riktigt go vän.)

Mys på vänner, sådetså.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0