Torsdag

God morgon gott folk. Jag har precis proppat i mig en massa frukost! Fil med jordgubbssylt och flingor, kokta ägg, 2 fullkornsmackor med leverpastej och många glas med juice. Nu är jag mätt och belåten och ska snart krypa ner med min snoriga näsa och rostliga hals och kolla på film. Fick ner Förtrollad och God Luck Chuck alldelesnyss såatt. Förövrigt så är min feber borta och imorgon är det Engelska Nationella som gäller, den muntliga delen. Sen åker jag hem, order från mami.

På lördag ska jag till Trönö och vagnen, ska städas lite och sådär sen så ska jag och mami sova där. Sen på söndag ska jag äntligen till stallet! Både han och jag har varit sjuk så det har inte blivit nåt på länge.

Nej nu ska jag kika på film. Ha det kanon idag ni som är i skolan osv. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0