Tisdag.

Allt S K I T E R sig. Jag vill ha dig, okey? I'll wait, but not forever.

Det är tisdag, jag är hyper förkyld, har svullna ögonlock och ont i huvudet. Jag hatar att gråta. Solen skiner utanför fönstret och egentligen vill jag ut och gå, men tror inte att min kropp tillåter det just nu.

På fredag är det UF mässa och jag är grymt otaggad. Med min förkylning, vafan. Hoppas den går över, lite iaf. Efter mässan som slutar vid 23 så ska jag in mot Tranan och möta upp brudarna sen så ska jag skaka bort alla min bekymmer för att på lördagskvällen supa bort dem, om jag får sova hos V (i soffan isf).

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, först proppa i mig några Alvedon. Ciao

Allt jag vill är att du ska må bra, men jag kan inte såra mig själv. Det är nu, nån vecka eller aldrig, typ. I really like you, you make me smile like no one ever done before. <3

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Vad är det som händer Malin? :s

2008-04-01 @ 14:22:49
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0