Tisdag kväll.

Jag har lugnat ner mig nu, har kommit till insikt att allt kommer lösa sig, inom en snar framtid. <3

Efter mycket om och men så är blogg.se tillbaka, fungerande. Min söndag bestog av jobb nere hos Lina sen en mysig kväll hos V. Vi var ute och gick och sådär, riktigt mysigt. På måndag morgon var jag tvungen att kliva upp 06.15, och då sprang jag näst intill upp till frukostbordet hos V och slängde i mig frukost. Sen for vi till skolan och avverkade första skoldagen och då planerades lite inför lördag, mihi.

Ska ta en snabbisdusch efter min promenad idag, kom nyss hem från en 1,5 timmes prommis. Riktigt skönt må jag säga. Tredje dagen i rad som jag är ute och går en längre bit. Duktig Malin. Snart är det SYTYCD - Scandinavia, såg jag nu. Blir dusch efter det, yes.

Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0