Söndag.

Godmorgon kära ni, eller nåt. Jag har tillbringar min lördag uppe i Trönö och satan vad skönt det varit! Jag började gårdagen med en långpromenad tillsammans med Truss i skogen så han fick springa av sig lite. Sen var det bara att gå tillbaka och börja med städningen. På eftermiddagen tog jag mig en långpromenad till, också i sällskap av Truss och sen vart det grillning och filmmys och jag avslutade kvällen med en tredje långpromenad, denna gång i sällskap med världens hetaste röst i telefon, nämnligen Tuomas. Sammanlagt var jag ute och gick i 3,5 timme igår, ri-i-i-iktigt skönt. Nu ska jag kila iväg och äta lite, hann inte äta innan vi for ifrån Trönö. Sen så ska jag ut till stallet och rida lite, tror jag får sällskap av Helena idag också.

Sna-a-a-art åker jag till Uppsala och kramas i ett par dagar, mihi. (Det tåls att tjatas om, jag mår ju bra, right?) PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0