Söndag

Och gissa vad? Jag är KLAR med mina arbeten, riktigt skönt. Då kanske jag kan bli grön i allt igen? - Jatack.

Igår somnade jag vid 23, men lika fort blev jag väckt av Jimmy som ringde ett rejält fyllesamtal. Han svammlade nåt om att jag skulle hjälpa han att hjälpa sig själv. Ja, haha! 10 minuter senare så får jag ännu ett fyllesamtal, fast denna gång av Tuomas. Vi svammlade på om dittan och dattan ett tag innan jag ville sova igen.

Idag vaknade jag av att Truss stog och slickade mig i ansiktet vid kl 12. Bara att kliva upp och äta och dona. Så nu sitter jag här, kikar på tv också. Senare ska jag skriva PM till talet och öva in det så det sitter.

Imorgon är det dags för skola igen, och efter skolan så är det övningskörning som gäller. Sen på tisdag ska jag först ha idrott och sen ska jag till stallet! Saknar min lilla Gobbe vafan.

Nej nu ska jag slänga mig tillbaka bland mina kuddar, kolla på tv och smsa med Tuomas. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0