Söndag.

Främst. Grattis Elin Johansson till första platsen!! <3

Mina päron är i Trönö och kollar till hudvagn och jag sitter här. Tårögd och med gåshud. Kollar på klipp sen Körslaget igår och har konstaterat att Brolles och Jocke Cans körer är bäst! Shit. (slänger in adresserna längst ned!)

Nu ska jag ta och beställa lite kläder från Ellos, och lite åt mamma med (utan att hon vet om det!). Sen så ska jag bränna en film åt mamma sen så ska jag äta upp mitt överblivna godis sen igår.

Och till helgen ska jag på bio med V, och sen sova där. Vi får se hur allt artar sig nu framöver. Jag vill inte ta upp allt här på bloggen, såatt. Det är mycket som diskuterats och kommit fram till mycket har vi. Vi får som sagt se hur allt artar sig, men vi kan ju bara hoppas på det bästa.

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.365954 - Brolles Kör, Körslaget 08-04-05
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.365939 - Jocke Cans Kör, Körslaget 08-04-05

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0