Presentation.

Jag fick lite insperation av Emelie, så här kommer en liten "fin" och ocensurerad presentation utav mig.

Jag heter Malin Sundberg, är 17 år och bor i dödstråkiga Söderhamn. Jag är grym på att slänga ur mig svordommar, jag röker som en skorsten och jag älskar att snacka skit (ursäkta, ren fakta) med mina vänner. Jag hinkar öl som en karl, blir oftast fullast på stället och går oftast hem med fel killar. Alla dessa felsteg har slutat med ganska många partnes, uppemot 20 killar och 2 tjejer. Rent ut sagt är jag en sexgalning. Mitt nuvarande ragg bor i Uppsala och damn vad han är söt (bild i föregående inlägg.) Förövrigt så pluggar jag på JB i Gävle, booring. Tänker utbilda mig till socionom såsmåningom, då i Uppsala. Jag rider också, på en varmblodsvallack vid namn Gobbe. Tro't eller ej, men jag är ganska insatt i politik (SOSSE FOR THE VIN!) och extraknäcker och ska sommarjobba inom facket, The Union you know. Jag tycker själv jag är hyffsat snygg, men det är jag det. Tack för mig och ursäkta, men det är frivillig läsning. CIAO

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0