Onsdagkväll.

Sitter och sneglar på Sjukhuset nu, det är mystiskt. Inte min typ av serie. Idag har jag uträttat mycket bra saker, eller ja, 2 iaf.

- Lämnat in skorna
- Köpt biljetter till Uppsala (det krånglade ju med betalning på nätet)

Sen har jag sovit, ätit en kebabrulle och nu har jag feber igen. Ingen skola imorn heller, däremot ska jag ringa till Hälsocentralen och boka tid, ska kolla om jag har körtelfeber. Vilket vi hoppas att jag I N T E har! Smart som jag är så glömde jag biljetterna i bilen, ska springa ner och hämta dem nu.

Tog en promis ner till mamis jobb förut och shiet vad mycket tussilago det fanns! Plockade en liten bukett åt mamma och vad glad hon blev, mihi.

Nu ringer det också! Puss!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0