Onsdag

Fyfan, 39,4 i feber, ingen röst och ont som satan i skallen. Så ni får ursäkta om det inte blir nåt mycket bloggande idag.

Jag vaknade av ett mysigt sms i imorse (men vad det står i det får inte ni veta, mihi) men somnade om så jag vaknade typ nyss. Ska alldeles snart gå upp och äta, hoppas mamma ställt fram matlådan med wookgrytan jag gjorde i måndags. Annars får det väl bli fil eller nåt liknande.

Jag längtar mer och mer till Uppsala, Tuomas överöser mig med söta och gulliga sms hela tiden. Jag brukar alltid vara den som överöser andra med söta sms och telefonsomtal, det känns underbart att vara den som blir överöst istället.

Nej nu ska jag äta nåt, sen ska nog jag knäppa på en film. Förövrigt blev det inte The Eye igår, fyfan. Vågade se ca 15 innan jag självdog. Skrev även det till T och fick "Du skulle ha väntat med att se den till du kom ner hit så kunde jag hålla om dig hårt". Gullunge nr, 1. MAT! - PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0