Onsdag

Sorry gott folk, men jag har inte haft tid fast jag sagt det! Måndagskvällen bestog av fest, likaså gådagskvällen. Och ikväll ska vi ut på Tranan och käka sen festa loss. Mitt tåg hit till Gävle går dock 06.44, så vi får se hur pass bra jag mår imorgon, men mamma tvingar iväg mig, oavsett hur bakis jag kommer vara.

Jag tror att vissa uppfattade Tuomas som nytt ragg eller liknande, men icke. En kille från Uppsala på 23, görhet bör vi lägga till, som är astrevlig. Jag raggar inte (I'm in love you know), men vi umgås flitigt. Samma musiksmak, intressen osv. Han har blivit en bra polare helt enkelt.

Förövrigt var jag på stan och shoppade lite innan jag drog iväg till skolan. På 1 timme lyckades det försvinna 650 spänn från mitt kort (vilket betyder att jag har mindre än 500 kr kvar att leva på fram till den 25). Jag handlade en del; kort kommer sen. Men ni kan ju få veta ungefär iaf.

Gina Tricot; Vit lång oversize tee och en stickad brun skithärlig kofta (som förövrigt var på rea, fick pynta ca 200 kr!)
HM; En skitsöt knälång LILA vippkjol, strumpbyxor och ett nytt puder
Glitter; 2 "oversize" armband i guld + ett par skitsöta guldörhängen.
Kicks; Hårspray.

Anledningen till min shopping (helt impuls var den!) är att jag är i Bollnäs denna vecka (eller fram till imorgon iaf) och smart som jag är packade jag endast 2 linnen, ett par mjukisar, ett oar baggyjeans och två par hoodtröjor. Och det hade jag tänkt mig att det skulle räcka måndag-torsdag. Tji fick jag, kom jag på när jag landade i Bollnäs i måndagskväll så jag skickade iväg mamma att köpa lite underkläder och som sagt så har jag shoppat kvällens outfit (vippkjolen!) och morgondagens bakismysoutfit (oversize tee'n och stickad kofta).

Nu ska jag kila och borsta tänderna, hann inte det innan jag drog till tåget. Det blev mycket snack inne på Tuomas rum, och sen en liten jäger. Så man smakar (och luktar) sådär jättemys. - inte.

Jag ser fram emot ikväll (fest på Tranan), fredag (mys med V, förhoppningsvis) och slutligen lördag (vinpimpling med Jännu!). Sen så ska jag ha nån vit vecka, kanske. Haha!

God förmiddag mina kära läsare
(om jag ens har några såattsäga, ingen som kommenterar ever ju!)

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0