Måndag.

Vi var lediga idag, mums. Så jag har spenderat min dag i Bollnäs med mammi och hennes lilla medlemsutbildning. Trevligt gäng, särskilt Tuomas [ moha ;) ]. Jag och mamma ska alldeles snart åka tillbaka till Bollnäs och sen så ska jag spendera min morgondag där också då jag bara har Idrott och min sabla förkylning (och mamma) förbjuder mig att vara med. Spenderar onsdagen i skolan, sen så ska jag ut och äta med gänget i Bollnäs, blir väl 25an på Tranan på kvällen, moha. (Bakisdag i skolan på torsdag?). Och appråpå onsdag så blir det en liiten shoppningsväng innan skolan. Tygskor + puder ska införskaffas. Tips på bra puder kanske ni har? Använder en halvtäckande foundation.

Nu ska jag stresspacka lite behövligheter (ska ändå bestämma kläder för ONSDAG IDAG!). Men bärbara hänger med, likaså kameran. Tror jag, om jag hittar mina batterier. Om inte annat så har mami kamera med sig.

Många kanske undrar hur det är med Gobbe, min medryttar häst. Jag har inte vart där på ca 1 vecka pga av att han har fått en hovblöd såatt jag kan inte rida. Förhoppningsvis är han bra till helgen (dom skar upp den i fredags!) så då blir det full rulle i stallet igen, mys!

PUSS på er gott folk.

- Kommentera Mera
Postat av: Sara

okej, va roligt :) Det skulle jag med vilja vara >.

2008-04-07 @ 18:23:23
Egen blogg kanske? http://vonbabkin.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0