måndag kväll.

Nu sitter jag här, mätt och belåten efter en minst sagt utsökt wookgryta ala Malin. MUMSIGT! (Hemligt recept, men ni bara måste prova. CALL ME!) Ska snart pallra mig ner till solariet, ska bara se till såatt cykelpump och diverese tillbehör finns hemma så man kan ta fram gamla Bettan igen.

Tuomas ringde mig när jag satt på bussen hem, nyvaken och mummlig. Men vi bestämde lite vidare, smorde några planer och sådär. Biljetterna ska jag iväg och boka imorn, eller nåt. Åker den tisdagen 29/4 och kommer hem fredagen den 2/5, riktigt mys alltså.

Jag har börjat överkonsumerat 2 ord, mys och vafan. Helst ska dom vara i samma mening, men det är inget måste. Dessutom har jag börjat snacka Uppsalamål, det skyller jag på herrarna från U-a från förra veckan. Liiiiiksom, tiiiiisdag och huvudEt. (snygga betoningar va?)

Nu ska jag smörja in fejan med lite innan jag ska ta tag i cykelpumpningen. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0