Lördag.

Puh, förlåt om jag varit en aning inaktiv men det har varit UF mässa och så.

Och appråpå UFmässan så var det faktiskt riktigt kul! Kl halv 9 rullade vi in på Höghammarhallen i Bollnäs och lastade ur alla dessa monterdelar. Kl 9 var vi klara och fit for fight, fight med den där jävla monterjäveln. Det var bystigt och krångligt, många skruvar som skulle i och tung var den, men fem minuter innan allt skulle vara klart stog den där, på plats nummer 64. Då var det bara att fixa allt med bordet, och plocka fram resten. Och såklart byta om. Sen flöt dagen på skitbra, vi sålde en heeel del, sålde slut på vissa varor. Sen var det dags för middag och Elin kammade hem andra plats i Bästa Säljare (utav 24 tävlande!) och Lojsan och Carro kammade hem Bästa Logotype! Även jag kammade hem ett pris, nämnligen respekt från både klass och mässa. De andra i klassen ropade på mig och bad mig säga åt DJ'n att vi ville sjunga för Kalle som fyllde 18, och sure visst, det gjorde jag. 2 min senare kommer DJ'n fram med en mick åt mig och poff så babblade jag på att Kalle fyllde år och vi skulle sjunga, så hela 700 pers ställde sig upp och sjöng för Kalle! Det var cooooolt fan, haha! (Och jag är mäkta stolt som fixade det!)

Efter middagen så kilade jag iväg till systeryster, för att bättra på sminket och ta nån öl innan Marie ringde och det var dags att bege sig mot Tranan. Vi skakade rumpa som aldrig förr! Dock så svek mina ben mig på bussen hem, jag fällde många tårar av smärta. Smärta över att på 16 timmar fått suttit ner i SAMMANLAGT 1 timme. Mina ben och fötter är lagomt slitna idag kan jag lova, och jag ska bara sitta hemma och dega. Vicor och gänget (för att allaska vara uppdaterade så har jag och V bestämt att vi bara ska vara vänner ett tag, och ja, det gör ont!) ska på bio, utan att fråga om jag ska med. En film som jag dessutom vill se! Så nu är jag lite sur, men that's life.

Nu ska jag och mami iväg och köpa godis och jag hoppas att Apoteket är öppet, jag behöver Strepsils åt min hals. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0