låttips;

Jason Mraz - If It Kills me. SÅ FUCKIN UNDERBAR! Nästan varje ord förklarar mina tankar. <3

Förövrigt så har jag gjort lite nytta idag. Jag har lagat mat, städat, pluggat, SOLAT, badat och donat. Till o med packat ner ridbrallor i väskan. Men det B Ä S T A jag gjort på hela dagen är köprt biljetter till Uppsala, mys på det. 146 kr tur o retur, inget snack om saken.

Dessutom har jag fått en liten föreläsning av mamma. En massa tjat om att Tuomas är för gammal för mig, att hon har fått intrycket av att han super mycket och hon är rädd för att han ska supa sig redlös och lämna mig ensam mitt i Uppsala. Men ja, det mamma inte har fattat än är att jag ska ner och hälsa på som VÄN (med förmåner, haha) och vi ska bara ta det lungt, träffa folk och vara N Y K T R A. Men jag får iaf åka och det var tillomed hon som köpte biljetterna. Tuomas skulle ringa henne imorn om nåt som rör medlemsutbildningen så jag antar att det kommer vara lika mycket förhör där, haha! Aja, whatever. Jag ska ner och ha det mys då iaf (man kan faktiskt mysa i soffan med en vän också!).

 Nu ska jag krypa isäng, imorn är det idrott och STALLET som står på schemat. MYS. PUSS på er.

- Kommentera Mera
Postat av: anonym

du är ju knäpp.

2008-04-15 @ 13:20:34
Postat av: Malin

ursäkta?

2008-04-15 @ 13:22:18
Egen blogg kanske? http://malinkristinasundberg.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0