happy

Jag kommer falla för den här killen, bara så att ni vet. Glöm allt jag sagt om vänner, han är så fucking underbar. Det går inte en sekund utan att han talar om för mig hur söt och underbar jag är. Och inte heller går det en sekund innan han påminner mig om hur mycket han längtar till att jag kommer och hur kul vi kommer ha. Förlåt V, om du läser det här. Jag vela inte såra dig för fem öre, men man kan inte rå för vissa saker. Och han har faktiskt inte ett jävla dugg med mitt beslut att göra.

Sen har jag fått lite goda nyheter. Idag fick jag beskedet att jag ska jobba en vecka i början av juli och 2 veckor i slutet, alltså 3 veckor sammanlagt. Jag kommer jobba hos Transport (ett fackförbund) och jag kommer tjäna ganska bra, ca 7000 på dessa 3 veckor, och då jobbar jag 6 timmar om dagen. Sen den 1-2 juni ska jag på Ålandskryssning, får hänga med gratis när LO ska ha sitt VU-sammanträde. Jag slipper vara med, jag ska bara ränna runt och shoppa upp mamis pengar på taxfreen. En sak jag bestämt mig för är Ralph Lauren's parfym HOT. Suktat efter den i 2 år nu.

Nu ska jag kolla på God Luck Chuck och mysa med sms. Btw så blir det ingen skola imorgon heller, fick göra nationella nästa vecka istället. PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0