Gulligt.

Helt, för mig, okända människor hälsar krya på dig, på blogg som på msn! Ibland tror jag att världen är god, rakt igenom.

Mamma tvingar mig att stanna hemma imorgon, vilket jag dock kan förstå. Såatt imorn ska jag vara hundvakt på eftermiddagen, vilket innebär att Truss kommer ligga bredvid mig under täcket och sova, riktigt mys! Sen på eftermiddagen ska jag lämna in mina skor på omklackning (ena klacken gick AV det första den gjorde, hann ta ett steg) och hämta ut mina U-a biljetter.

Jag somnade, och sov till kl 17 då Tuomas väcker mig med ett sms där det står att jag må-å-åste krya på mig, för han vill inte ha mig sjuk därnere. Sen utbyttes det sms ett tag innan det var dags för mig att hänga med mamma och hämta Esbjörn vid tåget. Väl hemma så ringer Tuomas och vill snacka lite skit, sagt och gjort, ett mysigt samtal på 20 min vart det. Lite planering och sådär. Vi ska tydligen hinna med ganska mycket! Plus att han jobbar. Två saker har helt bestämda iaf. Sen en dag ska jag kidnappa Jennie och springa på stan.

- Mysmiddag (som jag ska laga) och filmmyskväll
- Utgång på sista, dock ska jag vara nykter. (Tydligen så är det massa folk ute på stan under kvällen)

Sen är det bara en kväll kvar och jag gissar på att det blir hemmamys då också, kommer väl över lite polare eller nåt.

Nu ska jag knäppa på skräckisen The Eye med Jessica Alba. Synd att man inte har nån att krypa in i armarna på nu, suck.

Och tack Tessan, som förstår mina tankar. Ingen annan verkar göra det. "Men Afla då? har du glömt han. redan gått vidare" och blablabla är frågor jag får dagarna i ända. Och nej, jag har inte kommit över honom, det kommer jag nog aldrig riktigt göra. Han var min drömkille på många sätt och vis, men det blev som det blev. Och nej, jag tar inte Tuomas (om jag ens "tar" han, vi är vänner) för att läka sår. Jag börjar bearbeta och gå vidare, i sällskap av en bra vän som förstår och lyssnar. Och för er som känner mig så vet ni att jag är en människa som gärna myser med mina vänner, och bara för att jag råkar ha många bra killkompisar som jag myser med så betyder det inte att jag är kär i dem, tillsammans med dem eller har sex med dem. För mig är tjej-och killkompisar samma jävla sak, man kan mysa utan förplikterser. Jag Ä L S K A R att kramas med mina vänner, låt mig då får göra det med mina killkompisar också, utan att jag ska behöva få höra en massa jävla skit om det. Ni som inte känner mig och tror en massa saker, ta reda på fakta innan ni drar en jävla radda med sårande ord. Tack.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0