Glader.

Åh, nu är jag riktigt varm om hjärtat. Mina spontana komplimanger och så har gett resultat! Eller ja, typ. Jag är en person som alltid alltid alltid ger komplimanger, och är positiv. Jag är inte sen med att säga "Jag är så glad för att jag har dig" eller "Du är så söt" åt nån, dock bara om dom förtjänar det. Jag springer alltid runt och säger "Vad söt du är" till mina vänner, om dom fått mig att skratta eller gör nått sött. Och idag fick jag bevis på att det gör dem glada. Tuomas frågade mig om jag alltid är lika glad och alltid ger lika mycket komplimanger och jag sa "ja" och han sa "det värmer som tusan, det uppskattas. Det är inte alla som gör det. Det är skönt att höra". Det var underbart för mig att höra, jag mår bra när andra mår bra! Åh.

Nu ska jag sova och drömma sö-ö-öta drömmar. Ska luncha med mami imorn, OM min feber släpper. Godnatt sötnosar! Till mina vänner - NI ÄR SÅ JÄVLA SÖTA och jag är så JÄVLA GLAD ATT JAG HAR ER!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0