Fredagkväll.

Och snart dags för sovning. Dagen har innehållt mycket, bla en lättare matförgiftning. Usch.

Jag vaknade vid ett, klev upp för att äta frukost sen vandrade jag ner mot mamis jobb. Vi for och handlade och bestämde oss för en pizza till middag. Tro på fan att jag inte tål pizzadeg eller liknade (kan inte ha varit matförgiftning så mami åt samma pizza) för efter ca en timme började min mage krångla och jag hängde över toalettstolen. Sen bar det av till Trönö för att knäppa på värmen i vagen, vi ska dit imorn. Sen nu ikväll så har jag slöt framför tv'n, tagit en längre promenad med Truss och sådär. Nu väntar jag på att T ska ringa sitt utlovade fyllesamtal sen ska jag sova! Vi far vid kl 8 imorn bitti såatt. Jag kommer inte hinna blogga och jag kommer inte hem fören på söndag eftermiddag.


Förövrigt börjar min externa hårddisk bli full, dags att köpa en till/ny snart. Sponsra mig tack? :)

God natt på er och ha en underbar helg! PUSS


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0