Fredag

Förlåt förlåt för min dåliga uppdatering! Men jag har verkligen haft fullt upp. Kan ju sumera onsdag + torsdag i korta drag.

Onsdag; Kom hem hit till Folkhögskolan o Bollnäs vid 5 och då var det bara att sätta igång med dusch, smink och allt vad sånt heter. Vid halv 7 var jag klar och då sprang jag ner till Tuomas och började festen. Halv 8 rullade taxin in och hämtade oss och sen var vi på Tranan hela kvällen. Jessica var ju också där och satan vad vi dansade. Fredrik och Jessica kom och hällde Jäger över mig när jag stog och dansade med Tuomas, mysigt. Kvällen led mot sitt slut, och lika så alkoholen (och min vakenhet) så jag och Tuomas tog första bästa taxi hem och vi tänkte förfesta, men det vart gå in till Tuomas, lägga sig på sängen och poff så sov jag. Då var klockan alldeles för mycket. Jag vaknade kl 5 av att min klocka ringde, suck. Märkte även att jag och Tuomas hade delat på en 90is säng, inte allt för kul. Men myspys (nej, det hände inget mer än att vi dansade och delade säng) och kul var det.

Torsdag/igår;
Man mådde som man förtjänade, allt jag har att säga. Framåt kvällen beslöt jag och Tuomas oss för att kolla på film, sagt och gjort. Kl 22 lämnade jag sällskapet för att gå upp och sova. Nu sitter jag här, ska snart springa bort med en lapp åt Tuomas (står lite om nummer, msn och sista April) och sen ska jag bege mig mot tåget.

Hoppas på MYS med min V ikväll! <3 Ciao

- Kommentera Mera
Postat av: johanna

ja okejdå, jag förlåter väl dig då!:O här har jag vart inn varje dag och hoppats på att du uppdaterat!:O

2008-04-11 @ 08:37:01
Egen blogg kanske? http://emmajohannaolsson.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0