fredag; skola.

Nu sitter vi och går igenom Nationella Engelska, som går av stapeln den 28 april. Skitsaker, suck. Blev inget V ikväll, känns som att jag kommer ge upp det här snart. Orkar inte anstränga mig själv, vi ska vara två om saken.

Anyhow så blir det förmodligen Uppsala på sista April! Tuomas vill att jag kommer ner, han bjuppar vafan. Grymt kul kommer det bli om jag åker, wiehi.

Jag slänger iväg en tanke till Johanna vars farmors begravning är idag. :'/ Jag saknar dig gumman! Söderhamn när ni kommer hem från Mallis? YES! <3

Nu måste jag väl lyssna på Åsa igen, usch. Appråpå ingenting så har jag så fuckin' ont i vänster axel, vettefan vad det beror på. Dela på en 90is med en karl kanske? Aja, måste lyssna. Ciao

- Kommentera Mera
Postat av: johanna

tack gumman!:/ Jo, saknar dig med! men lätt att det blir! Då kanske man har tur så man kan ta bilen ner också;) hihi!

2008-04-11 @ 13:00:15
Egen blogg kanske? http://emmajohannaolsson.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0