fredag; kväll.

Sådär ja, nu har jag varit hemma i 1,5 timme och satans vad mycket man hunnit med då! Handla, packa upp en massa, städa en massa, bytit sängkläder, slängt in tvätt i maskin och nu ska jag alldeles snart gå och laga lite mat.

Jag har pratat vidare lite med Tuomas, och jag hoppas verkligen på Uppsala på sista! Fick ett sms för en stund sedan;

Hej hej. Ville bara säga att vi har kommit hem nu hela och rena.
Ville också tacka för en jätte rolig vecka. Allt berodde ju på sällskapet.
Om du har vägarna förbi Uppsala så kan du ju höra av dig. Puss o kram.

Ska slänga in bilder på kläderna jag shoppade i onsdags med, dock vart det ju bara 3 plagg. Smyckerna kommer en annan gång! Ni får ursäkta de grymt dåliga mobilbilderna men jag har tappat bort batterierna till kameran (fyllesvin).



Nej som sagt, nu ska jag kila och laga mat! Puss på er!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0