Ännu mer;

Nu har jag besällt ännu mer från ellos! Ett par skor och ett par trosor till BH'n jag beställde sist. Köpte även en födelsedagspresent åt Tessan, men den kan jag ju inte visa här! På precis en vecka har jag shoppat för mer än 1000 :- (tur att jag får lön den här månan!) på ellos. Slänger in vad jag köpte idag och det jag köpte sist så ni får se!

Idag;


Bild 1; Pumps, vit/metallic. 10,5 cm klack. 349 :- (hade erbjudande, dyraste varan för halva priset, så det blev 175 :-)
Bild 2; Lila trosor med spetsdetaljer 59:-
Köpte ju även födelsedagspresent åt Tessan, den gick på 59 :-

Förra söndagen
;

Bild 1; Lila BH med spets (matchar trosorna!) 149:-
Bild 2;
Ljusrosa tunika (kommer passa perfa med brännan och gråa leggins i sommar!) 99:-
Bild 3;
Beige/Vitt linne med rosett (skitsöt partytopp!) 179 :-
Bild 4;
Vit klänning (perfekt tillsammans med skorna till skolavslutningen) 199 :-

Nu ska jag bara införsaffa lite leggins i diverse färger (gråa, svarta och vita), nå par mysiga mönstrade strumpbyxor, tygskor och ett par ankelhöga högklackade boots. Det får bli i maj, iaf nåt av det. Vår och sommarkläder kan man inte få för mycket av!

Tips på vart man kan köpa billiga och snygga tygskor och ankelhöga högklackade boots? Släng in en kommentar då! Helst svarta eller vita, kanske gråa. PUSS på er.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0